vacature Helpdeskmedewerker

Ben jij veelzijdig, zelfstandig, hou je van uitdaging en weet jij meerdere ballen tegelijk in de lucht te houden? Dan is Vindicta op zoek naar jou als onze nieuwe Helpdeskmedewerker. Je bent het eerste aanspreekpunt van onze klanten, dus ook direct ons visitekaartje!

Wat zijn jouw taken?

  • De helpdesktelefoon is jouw domein
  • Alle binnenkomende vragen dienen vastgelegd te worden in ons systeem, middels het aanmaken van een call
  • Oplossen van storingen op het gebied van applicaties of technische infrastructuur
  • Complexe storingen mag je doorsturen naar één van de systeembeheerders
  • Uiteraard horen overige helpdesktaken er ook bij (Active Directory, printers, accounts, e-mail, Exchange)

Voor deze functie hoef je niet het hele land door, want als Helpdeskmedewerker werk je meestal vanuit ons kantoor in Amersfoort. Soms ga je mee naar klanten voor advies of om op locatie problemen op de lossen.

Wat neem je mee?

  • Minimaal 2 jaar werkervaring als Helpdeskmedewerker
  • Je bent in het bezit van een diploma MBO ICT-beheerder niveau 4 of HBO ICT
  • Kennis van Windows 8.1 t/m 10, Office, werkplekbeheer, private/public cloud, netwerken (TCP/IP), RDS, virtualisatie
  • Ken je Topdesk? Dan heb je een streepje voor
  • Gezonde dosis humor en positiviteit
  • FIFA- of tafeltennis skills

Welke eigenschappen verlangen wij van jou?

  • Communicatief ben je ijzersterk
  • Je krijgt energie van het helpen van anderen
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Tijdens het examen Nederlands scoor jij een dikke voldoende
  • Het contact met klanten is professioneel
  • Jij zorgt ervoor dat je onze klanten op je duimpje kent
  • Bij ieder probleem moet je analytisch te werk kunnen gaan

Minstens zo belangrijk zijn jouw instelling, persoonlijkheid, leergierigheid, gedrevenheid en verantwoordelijkheidsgevoel. Ook vragen we jou accuraat, stipt, gedisciplineerd, hulpvaardig te zijn en moet je een echte teamplayer zijn, zie je er verzorgd uit en sta je stevig in je schoenen in onze dynamische omgeving.

Wat bieden wij?

  • Een team van 4 andere Helpdeskmedewerkers
  • Vrijheid om eigen input te leveren
  • Salaris marktconform, afhankelijk van werkervaring
  • Open, informele- en professionele sfeer met korte communicatielijnen
  • Eigen creativiteit wordt gestimuleerd
  • Gezellige lunch iedere dag
  • Heerlijke koffie
  • Vrijmibo’s & teamuitjes
  • Onbeperkt aantal potjes FIFA
  • Mogelijkheid om pingpong-kampioen te worden

Wie is vindicta?

Vindicta is het meest bijzondere ICT-bedrijf van Amersfoort! Want met een klein team zijn wij in staat om een compleet pakket met ICT-diensten en cloudoplossingen aan te bieden. De organisatie heeft een open en informele cultuur. Lees hier meer over Vindicta!

Ben jij die enthousiaste Helpdeskmedewerker die vindicta komt versterken?

Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatiebrief met uitgebreide CV via sollicitatie@vindicta.nl
Voor vragen kun jij je wenden tot Koen Los of Bastiaan Al op telefoonnummer 085 – 2733 980.