Icon Helpdesk2

ICT-servicedesk

Hoe fijn is het als je bij een vraag of probleem een team van deskundigen paraat hebt, dat meteen voor je aan de slag gaat om je vraag te beantwoorden of je probleem op te lossen. Als klant van Vindicta kunt u elke dag rekenen op die ondersteuning. Onze servicedesk is op alle werkdagen bereikbaar per mail of direct aan de telefoon. U staat er dus nooit alleen voor.

Servicedeskpakket

Alle meldingen die binnenkomen bij de servicedesk, worden geregistreerd in het servicedeskpakket. Indien uw vraag niet direct kan worden beantwoord, krijgt u een ticket, waarmee u de voortgang van de behandeling van uw vraag of probleem online kunt volgen. Per klant werken wij in teams, zodat er altijd iemand beschikbaar is die van uw specifieke situatie op de hoogte is.

Windows en Apple

De servicedesk van Vindicta krijgt de meest uiteenlopende verzoeken. Van vragen over het beheer van mailboxen en de rechten die daarbij horen tot vragen over de werkplek en softwareapplicaties. Onze specialisten beheersen zowel de Windowsomgeving als Apple Mac. Komen de servicedeskmedewerkers er zelf niet uit, dan hebben ze een team van tweedelijnsspecialisten ter beschikking om uw vraag voor te leggen.

Bel ons   Mail ons