Facility BV- Ambassadeur van Vindicta

Door Marise Goedhart op 3 maart 2022

Vindicta startte alweer vijftien jaar geleden – in 2007 – in Amersfoort. Als eenmanszaak gestart en inmiddels uitgegroeid tot een mooi bedrijf waar het mooie ICT team van Gijs Viester en Koen Los – directie Vindicta – voor vele opdrachtgevers elke dag opnieuw aan de slag gaat. Mooie constatering in deze is dat veel opdrachtgevers van het eerste uur nog steeds deel uitmaken van de tevreden klantenkring. Oftewel: het zijn ware ambassadeurs. ‘Hier zijn we trots op en zodoende laten we graag onze ambassadeurs aan het woord.’

In deze eerste editie: Rob Hakvoort (36) – commercieel directeur bij Facility BV uit Amersfoort. ‘Zoals we in de inleiding schetsten zijn we trots op vele opdrachtgevers van het eerste uur. Eerlijk gezegd is Facility pas enkele maanden officieel klant. Desalniettemin zijn we enorm blij dat we voor zo’n mooie opdrachtgever uit onze eigen stad Amersfoort aan de slag mochten. Kortom: een mooie aftrap!’

Rob Hakvoort – Commercieel directeur Facility BV

‘Wat Gijs en Koen zeggen klopt: We zijn met Facility eigenlijk pas net klant geworden. Na de opstartfase zijn we drie maanden geleden begonnen. Eigenlijk kan ik nog niet zo heel veel zeggen, haha. De eerste indruk is in ieder geval uitstekend!

Waarom hebben jullie voor vindicta gekozen?

‘Allereerst: wij zochten lokaal de beste deal. Hiervoor hadden wij een leverancier uit Amsterdam. We zijn via een lokaal platform – Content Amersfoort – in contact gekomen met Gijs en Koen en de klik was er meteen. Vindicta regelt nu het totaalplaatje op ICT diensten voor ons: van fysieke werkplekbeheer tot storingen: Vindicta is onze partij.’

En het bevalt?

‘Hartstikke goed zelfs, ook al zijn we pas net onderweg. Het lijkt erop dat de mannen hun woorden waar maken. Vanmorgen bijvoorbeeld hadden we een ‘dingetje’ op kantoor en het was letterlijk binnen vijf minuten gefikst. Dat is wat wij nodig hebben en dat hebben we ook bij aanvang gezegd. Ik snap best dat ICT af en toe zijn uitdagingen kent, en dat er wel eens iets niet werkt, maar dan is het voor ons noodzaak dat het snel en adequaat opgepakt wordt. En vanmorgen was het in vijf minuten gefikst!’

Wat maakt die noodzaak voor jullie zo hoog?

‘Wij werken op kantoor met 16 man. Zij zitten allereerst allemaal achter een PC. Die 16 man verzorgen de planning voor onze klanten waar wij dagelijks onze mensen detacheren. Kortom: als iets niet werkt dan zit niet enkel 16 medewerkers niets te doen, ook bij onze opdrachtgevers hebben we een groot probleem. We hebben dus een partij nodig die ons meteen helpt als er iets is.’

Het is nog kort, maar kun je iets vertellen qua ervaringen tot dusverre?

‘Ze maken hun woorden waar en nog mooier: ze maken het vooral niet te ingewikkeld. Zeker voor mij als ICT-digibeet een heel fijn gegeven. Ik zei het bij ons 1e gesprek al meteen: ‘Zeg gewoon wat we nodig hebben hier bij Facility en maak het niet moeilijker dan het is. Dan heb je in ons een loyale klant.’ En dan kom ik tot slot toch weer op het lokale: Koen en Gijs komen zelf langs. Ze zijn zelf als eindverantwoordelijke altijd bereikbaar. Dat werkt toch wel prettig!’

Rob Hakvoort   Facility BV
 
 

Nieuwsgierig?

Bent u benieuwd of wij iets voor u kunnen betekenen? Neem dan snel contact met ons op!